Güzel bir kitaptı, okumaya geri döndüğüm ve popüler kitapları okuduğum bi ay oldu benim için ve bu seri inanılmaz akıcıydı. Bazı yerlerde yazım dili basit, bazı yerlerde ise fazla boğucu ve zorlamaydı ama seriye giriş olarak, kusurlu Ana karakterin gelişimi olarak çok başarılı olduğunu ve bir günde bitirdiğimi belirtmek istiyorum.
Bu kitabı bir günde bitirmek benim için büyük bir şeydi çünkü 4 yıldır toplasan 2 kitap okumuşumdur ve kesinlikle okumaya dönmek için bana en iyi gelen kitap buydu