Sosyal medyadaki çoğunluğun aksine ben Nova ve Daren'in dünyadaki günlerini uzun uzun okumayı, aralarındaki gerginliği ve o çekimi çok sevdim. Çok tatlı ve gülümseten bi novellaydı. Birkaç saatte bitirdim ama bitmesin istedim. Umarım diğer karakterlerin novellaları da gelir. N.G bence şu anda saf fantastik değil de aşk ve dostuk hikayesine yedirilmiş fantastikte çok iyi