7/10
7/10
·242 syf.··
2025 209. kitabı
Serinin ilkini geçen sene okumuşum.O kadar hatırlamıyorum ki sanki başka bir kitap gibi okudum.Bazı şeyleri anlamadım o yüzden bence okuyan peşpeşe okusun .Ortak karakterler var çünkü. Malumunuz bu konularda bir borç alacak,sonra kaçırılma ya da kızın,kardeşin teklif edilmesi Allahın emridir.Konumuz aynı.Borcundan dolayı üvey babası Margot’u Mafyatik manyağımız Massimoya teklif ediyor.O da kızı görüp evlenmek istediği için kabul ediyor. İlk kitabı sanki daha çok beğenmiştim.Bunda biraz oturmamışlık vardı.Kız hem nefret ediyor hem anında donunı indiriyor falan.Bu tarz kitaplarda yavaş gelişen aşk ve cinselliği seviyorum.Yazarın kalemi iyi ama kurguyu biraz toparlaması lazım.Ya da ben iyileri okuduğum için bunlar vasat kalıyor bilemedim. Gene de kötü diyemem.Okutuyor 7/10 puanım
MarinoAddison Tate · Kaleidoscope Publishing Ltd · 01 okunma
·
106 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.