Karanlık günahlar
6/10
·408 syf.··
2025 54. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 17 Ağustos 2025 16:49
Herkese merhaba, Neva’nın 9. Kitabını okumuş bulunmaktayım. Artık bu seriyi bitirebilir mi acaba? 11 de bitiyor diye gördüm, inş doğrudur. Olmamış ya , buda olmamış... Neva gittikçe düşüyor yani...normalde 5 verirdim ama cok daha kötü kitaplar var ondan 6 verdım. İlk sayfayı okuyunca dedim oo bu oldu galıba, eski nevayı okuyacağız ama sonra kitap ilerlemeye başlayınca olmadığını anladık. 400 sayfa yazmış yarısı boş yazmış, bence diğer yarısıda boştu. Slow Brun katagorisine girecek bir kitap olmuş bence, bir gecmişten cıkamadık baya kitap boyunca. Gelecekten devam etseydik, gecmişide arada okusaydık keşke daha iyi olurdu. Konuya gelirsek; İşte onu Kai yaralanıyor ve nera’da bunun hayatını kurtarıyor. Kai’de bu olaydan sonra kızı takıntı haline getiriyor , nera her türlü kötülükten korumaya çalışıyor ,kendisi hariç.. ilk başlangıcı günümüz diye geçip sonrası hep gecmişi okuyoruz. Geçmiş bölümlerden sıkıldım olmamış yani, yavaş yanma bır aşk olarak devam edıyor. Adamın kendini kıza laik görmemesi ile alakası sorunlar, bir zahmet yani seri katil yani... kızın aileside masum degıl ama kız masumdu yani.. Bence Kai kızın hayatını masumluktan cıakrttıgını düşünüyorum ben , ikisi arasında aşk eh işte ben ikisine yükselmediğim için begenemedim. Bundan sonrası spoi olacak... Yani bazı şeyler asla affedilmemeli bence.. gelelim beni kitaptan soğutan yere; bu cahil herif okuma yazması olmadığından ona verilen hedefleri kım nedir necidir bakmadan hepsini soğuk kanlı bir şekilde öldürüyor ve şerefsiz bunun sahibi buna bır hedef verıyor. Bu hedef kim kızın babası, yine yazılanları okumadağı ıcın ve kızı hıc araştırmadığı ıcın , kızın babası öldüyor. Şok oldum gencler; adamda şok oldu tabi, kızın babası öldürdüğü anlayınca, gerizekalı insan bır araştır yani inanamadım bu olaya. Bide kızın babası iyi biri, kötü olsa tamam dıyeceğım ama yok yani... Bu durumun affedılecek bir durumu yok bence, asla affetmemesi gerekıyordu ama ne oldu senı daha cok sevıyorum dıye affetti. Neva bence bır süre yazmazsa mı ne? Son kitapları gercekten hiç iyi değil. Aradan 4 yıl gecıyor işte gunumuze gelıyor, işte bağışlanma fılan, mafyacılık oynuyorlar bir süre , devamlı bır smut sahneler fılan ve mutlu son... Kai ve kızın olduğu bölümler daha cok olsaydı o kısımlar guzeldi, he bide Sergei geldiği kısımlar manyak yaa cok güldürdü beni.... 10. kitapla seriye devamkeee...
Dark romance
Karanlık GünahlarNeva Altaj · Artemis Yayınları · 2025652 okunma
·
1.689 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Adam bile daha çok üzüldü babasını öldürdüğüne ✋🏿✋🏿adam gitmeseydi babasının cenazesini birlikte kaldırırlardı
Tugce D.
Gönderi Sahibi
Aynen valla , kızın cokta umrunda olmadı😡
Nera’nın babasının ölümüne kızından çok üzülmüş olabilirim.Nera mesele bile yapmadı resmen ki adam mafya dünyasına göre çok iyiydi
Tugce D.
Gönderi Sahibi
Aynen öyle valla şok oldum😤