·314 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Ağustos 2025 20:57 Kitabı Sasha, Georgiana ve Darley'in gözünden okuyoruz. Georgiana ve Darley iki kız kardeş ve aşırı zenginler. Bu zenginlik büyük dedelerinden miras yoluyla kalmış ve hobi niyetine çalıştıkları bir hayatları var. Darley evlenirken eşi Malcolm'a evlilik sözleşmesini cesaret edip söyleyemeyince kendisi mirastan feragat ediyor. Öyle bir zenginlik yani ailedeki...
Neyse Darley 2 çocuk sahibi oluyor, Georgiana ilişkisinde çuvallıyor ve Sasha ise bu ailenin gelini olduğu için kendini aileye kabul ettirebilmek için görünmeyen bir güce adeta savaş açıyor.
Bu 3 kadının kendilerini bulma ve hayattan beklentilerini anlatan bir kitap. Biraz da ırkçılık var tabi, bunu beğenmedim. Ne zaman bu ırkçılık bitecek kitaplarında ve hayatlarında acaba? Puanımı da oradan kırdım. Tavsiye ederim güzel bir kitaptı.