konusu guzel ancak anlatimi sıkıcı.aslinda zorlayici degil hatta basit bi anlatim ama olaylar tin tin gidiyo yani.zaten ilk 90-100 sayfada hicbisey yok gibi. bi turlu olaylara kapilamadim. bu tarz romanlarda dedektifi sevmek oldukca önemli ama ben maalesef dedektif Louise’ye isinamadim bi turlu. ya da daha iyilerini gordugum icin yaniliyorumdur belki.yine de okunabilir cunku konusu bence iyi.