Değişik konusu olan bir romantik seri ama akıyor. Öncelikle bu seride erkek karakterleri daha fazla okuyoruz ki bu çok daha iyi çünkü anlaşmalı evliliklerde erkek tarafını okumadığımızda duyguları görmekte ben zorlanıyorum. Bu kitabın cinsel sahneleri daha fazlaydı beni rahatsız etmesede fazla abartı geldi konunolarak güzel olsada daha fazla bir nefret daha slow ykınlaşma isterdim ilk kitapta alt yapı daha iyi oturtulmuş geldi daha yavaştı ama diğer kitap çevrildiği an alır okurum zaman geçirmek için güzel bir kitaptı.