Yazarın okududuğum ilk kitabı çok etkileyeci korktum endişelendim merak ettirdi bir günde falan bitirdim.Sanki bende o adadaydım yani o kadar gerçekçi geldi.Kahramanların ne hissettiğini psikolojik olarak hissettim,çerez gibi bir kitap bu yazarın başka kitabını okumak için heyecanlanıyorum.
KESİNLİKLE OKUMALISINIZ