·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ağustos 2025 13:52 Yine bir erkek iradesizliği ve bu sebeple suçlanan "kötü" kadın ve onun zıttı olarak annesi gibi davranan "iyi" kadın. Böyle hikayeleri hep sıkıcı bulmuşumdur. Félix'in gerçekten Henriette'i sevdiğini düşünmüyorum. En başından beri kadını sadece annesi yerine koydu ve o yüzden yakınlık duydu, o kadar. En sonda da Natalie, Félix hakkında ne dediyse çok doğru dedi. Ona o kadar iyi davranmış kadını, sözde, çok sevmesine rağmen bile iradesine söz geçiremeyip başka kadınla beraber olup sonra da o kadını "şeytan"mışçasına suçlayacak kadar aptal bir karakter gözümde Félix. Şeytansa ona uyan da şeytanlık yapıyordur yani tek suç şeytanda değildir, bu kadar basit. Okurken çok da sinir etti beni zaten bu tavırları. Kitapta genel olarak, eski zamanda yazılması bakımından pek şaşırmasam da, kadınların aşağı alınması da sinir etti beni.
Bunların hepsi dışında betimlemesi güzel ve akıcı bir kitap denebilir.