Puan vermedi·116 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ağustos 2025 21:01 Kitap çok kısa ve hayli akıcı. Uzun olmamasına rağmen içinde umudu, saflığı, kötülüğü, zenci beyaz ırk ayrımını, işçiyi, emeği, kapitalist düzenin acımasızlığını öyle güzel işlemişki.Her satırı ayrı bir detay. Gerçi kitap bittiğinde insanda bir burukluk bırakıyor ama..
Kitabı ilk 20 li yaşlarımın başındayken okumuştum ve çok sevmiştim. Şimdi orta yaşlı halimle daha ayrı bir tat ile gene çok sevdim.
Bu eseri okuyun, okutturun, hediye edin, tavsiye edin...
Herkese keyifli okumalar..