Bir kadının aşkına layık olup olmadığını kesin olarak bilmeyeceği bir adamın peşine düşerek kocasına ve iki çocuğunu bırakıp gitmesini aşağılayıcı ve çirkin bulmuyor musunuz? Öyle çok da genç sayılmayan ve çocukları hatırına öz saygısı olması gereken bir kadının böyle öylesine ihmalkar ve düşüncesizce bir davranışı gerçekten affedebilir misiniz. Neden her insan ikinci bir şansı hak edip hayatında temiz bir sayfa açmasını ummasını hep beklerim.