“İki şey hayatınıza yön verir; okuduğunuz kitaplar, görüştüğünüz insanlar.”
··1 alıntı·
21,3bin Gösterim
8 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çok fazla dinamik var. Onlardan sadece ikisi bunlar ve daha fazlası var hayatlarımızı şekillendiren.
Sevinç Özkaya
Gönderi Sahibi
Sadece bu iki şey yön verir gibi bi paylaşım değil mutlaka bi çok şey var beğenilip paylaşılmış bir cümle o kadar
Görüşmediğimiz, uzaktan bile tanımadığımız insanlar da hayatımızı çok kötü veya iyi şekilde etkileyebilir. Yanlış tespit.
Peki hiç kitap okumamak kötü kitaptan iyi midir? Yoksa o kadar da seçici olmaya gerek yok mu?
Her şey insanın kendisiyle başlar. Kitaplar ve insanlar hayatımıza etkiler, ama asıl belirleyici, kendimizle kurduğumuz içsel diyalogdur. Kendimize gösterdiğimiz sevgi ve saygı, seçimlerimizi ve bakış açımızı şekillendirir.
Bide kendi özgür düşüncelerimiz..