·192 syf.····Okunma: 20 Ağustos 2025 00:00 Kitabın konusu ve hikayenin akışı güzeldi. Okurken oldukça rahatsız edici kısımlar vardı. Yalnız yazarın dilini ve anlatım tarzını pek sevemedim. Bölümler arasi geçiş daha iyi kurgulanabilir, karakterler daha iyi işlenebilirdi. Bu açılardan yüzeysel buldum. Akıcı, güzel bir kitap ama daha iyi islenebilecek bir konusu vardi bu açıdan zayıftı bence.