Yazarın kitaptaki hitap ve üslubu, hep ben ağzıyla hitabı falan kehanetleri çıkacak baba vanga ve tapılması gereken Gandhi imajı veriyor . Birilerine küçük adam derken diğerlerinin de ona büyük efendi demesini bekliyor gibi. Onun dışında içerik olarak yazarın her fikrine katilmasam da dikkate değer fikirleri olduğunu düşünüyorum. Peygamber değilse kimse kimsenin her fikrine katılamazdı zaten. (Gerçi kıymetlimiss kendisi açısından bunun olacağına inanıyor.) Onun dışında Kitabı keyifle okudum.