·398 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ağustos 2025 00:28 O kadar güzeldi ki... Doğruyu söylemek gerekirse Çağatay'ın Ece'nin yerine kopyasını koyabilmesine katlanamıyordum ama gerçek Ece'ye ulaşmanın tek yolunun bu olduğunu ve Çağatay'ın yaşadığı kafa karışıklığını düşünürsek belki de yapılabilecek tek şey buydu. Sezin'in kötü sonlarına alıştığım için kendimi kötü sona o kadar hazırlamıştım ki bu kadar güzel bir son kitabı ağlayarak bitirmeme sebep oldu. Kesinlikle mutluluk gözyaşlarıydı emin olabilirsiniz. Adına "kopya" diyebileceğim Ece ile Çağatay yakınlaştıkça kendimi duvarlara vurdum. Çağatay'ın tek yolunun bunu yapmak olduğunu kendime hatırlatsam da ben Ece'ye bunun yapılmasına razı olamadım. Bunları bir kenara bırakırsak sonu zaten mükemmel bağlandığı için olumsuz her şeyi unutturdu bana. Kesinlikle ama kesinlikle tavsiye ederim.