Yazardan okuduğum ilk kitap ve ba-yıl-dım. O kadar çok vadettiği konuyu karşılayan bir kitap ki, harika hissederek okuyorsunuz. Çok sevimli, çok huzurlu, çok da mutlu olarak okuyacağınız bir kitap. Win ve Bo bir cadılar bayramı partisinde benzer kostümler giyerek tanışıyorlar. Ve tek gecelik bir ilişki devamında ise harika ilerleyen bir süreç. Win in doğuştan gelen bir rahatsızlığı mevcut, bu yüzden eski sevgilisiyle yaşadığı aşağılanmayı asla aşamamış. Ama Bo bunu sabrı, sevgisi ve o güzel kalbi ile yeniyor. Aslında Bo da sonradan ampüte olmuş bir birey. Şöyle bakınca Bo çok sıkıntılar çekmiş ama o mükemmel kişiliğiyle Win ile hayata yeniden dönmüş. Kitabı çook severek okudum, kesinlikle konfor kitaplarımdan biri oldu, herkes okusun isterim. Ha bu arada çeviri de iyiydi.