·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ağustos 2025 11:15 Sırlar, sırlar ve daha çok sırlar. İlk kitap giriş olduğu için bunlar pek sorun olmamıştı fakat ikinci kitapta sırların giderek çoğalması ve tatmin edici bir açıklamaya sahip olmamaları bir yerde baydı. Özellikle Emilia'nin sürekli Öfke'den şüphe etmesi, bir öyle bir böyle davranması yeter dedirtti fakat yazar neyse ki sonlara doğru hikayeyi toparlamayi başarmış. Kızımız sonunda Öfke 'yi ve niyetlerini tam paket olarak kabul etti de rahat bir nefes alıp, üçüncü kitaba gelebildim.