Artık yazarların akıl tutulması yaşadığını düşünüyorum… yine bir seriyi üçlü bir ilişkiye çeviren bir yazar ile karşımızda… bide bu ilk kitabı +13 ibaresi olan bir kitap… sen git en son kitabı MMF yap. İğrençlik gittikçe devam ediyor ve iyice normalleşti… eskiden aşk üçgeni var mı diyerek araştırma yapardım, artık üçlü var mı? Reverse harem mi ? Hangi iğrenç fanteziler var mı diyerek araştırma yapacam ( evet bu benim düşümcem bana göre bu tarz şeyler sapkınlıkdır) evet en başta bunu belirtirsin tercihin olun okursun okumazsın kımse kımseye bir şey diyemez ama sen gidip serinin son kitabını oku üçlüye çevirirsen senın aklından yazdıklarından şüphe eder sapkınlığını belirtirim… benim gibi düşünceleri olanlara belirtmek istedim.
Kitaplarda bu kadar smut sahne olmasının bir sonucu olacaktı maalesef. Okunması için dozajı attırıyorlar işte ilgi çeksin, diğer kitaplardan farklı olsun diye ama sonuç bu...
ya okumak için serinin tamamlanmasını bekliyordum, üzdü bak şimdi😬 bu sapkınlık olaylarının her kitabın, her dizinin, her filmin bir yerine muhakkak bulaştırılması artık çok canımı sıkıyor.
Xarıbülbül hiç başlama o zaman tavsiye etmem bende ilk kitap vardı hemen satışa koydumm… artık seriler tamamlanınca okuyacaz artık yoksa olanlar belli😒