Artık yazarların akıl tutulması yaşadığını düşünüyorum… yine bir seriyi üçlü bir ilişkiye çeviren bir yazar ile karşımızda… bide bu ilk kitabı +13 ibaresi olan bir kitap… sen git en son kitabı MMF yap. İğrençlik gittikçe devam ediyor ve iyice normalleşti… eskiden aşk üçgeni var mı diyerek araştırma yapardım, artık üçlü var mı? Reverse harem mi ? Hangi iğrenç fanteziler var mı diyerek araştırma yapacam ( evet bu benim düşümcem bana göre bu tarz şeyler sapkınlıkdır) evet en başta bunu belirtirsin tercihin olun okursun okumazsın kımse kımseye bir şey diyemez ama sen gidip serinin son kitabını oku üçlüye çevirirsen senın aklından yazdıklarından şüphe eder sapkınlığını belirtirim… benim gibi düşünceleri olanlara belirtmek istedim.
1000k
·
2.379 Gösterim
8 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kitaplarda bu kadar smut sahne olmasının bir sonucu olacaktı maalesef. Okunması için dozajı attırıyorlar işte ilgi çeksin, diğer kitaplardan farklı olsun diye ama sonuç bu...
Tugce D.
Gönderi Sahibi
Esra Karaman 😂😂😂 yok ben onu okumadım ama hiç benlikte değilmiş😂
ya okumak için serinin tamamlanmasını bekliyordum, üzdü bak şimdi😬 bu sapkınlık olaylarının her kitabın, her dizinin, her filmin bir yerine muhakkak bulaştırılması artık çok canımı sıkıyor.
Tugce D.
Gönderi Sahibi
Benimde hemde nasıl normalleştirmeye calışıyorlar işte 😡😡
Tugce D. normalleştirmeyi de aştılar artık bence öyle olmayanları ötekileştirmeye bile başladılar.🙈
Tugce D.
Gönderi Sahibi
Esma aynen aynen , yakında okuyacak kitapta kalmayacak😡
Anlamıyorum neden mesela? Başka aşk dinamiği mi bulamadın?
Tugce D.
Gönderi Sahibi
Sapkın zihniyetleri diyorum 😡😡
Tugce D. yazara sövüyordum ablam😭
Tugce D.
Gönderi Sahibi
Rümeysa BALÇIN biliyorum kuzum sana demedim bende😘 söv söv
Ya ben bunu okumak istiyordum tam dedim seri bitti mi sonra hayal kırıklığı geldi
Bence ilk kitapları iyi satmadı diye bu yola başvurdu😃
Reklam
Malesef artık çoğu kitapta sapıklıklar arttı ve bize bunu normal göstermeye çalışıyorlar
Tugce D.
Gönderi Sahibi
Hemde nasıl 😡
Ya ama ya neden 😭😭😭 okuyacaktım ben
Tugce D.
Gönderi Sahibi
☹️ iki evren yapmış galıba, bunlar üçlü olan evrende kalmayı kabul etmışler aaron meğerse nickke aşıkmış filan
Tugce D. ben seriyi hiç okumadım. Çok merak ediyordum. Ya ne gerek var böyle bir şeye. Insan bu devirde birini zor buluyor. Üç ne 😭😭😭😭
Tugce D.
Gönderi Sahibi
Xarıbülbül hiç başlama o zaman tavsiye etmem bende ilk kitap vardı hemen satışa koydumm… artık seriler tamamlanınca okuyacaz artık yoksa olanlar belli😒