En sevdiğim kitaplar arasında bu kitabı okuyunca böyle bir duraksıyorum hayvanların gözünden empati yapmayı çok iyi öğretiyor hayvanlarında aslında kontrolsüz de olsa bir psikolojiyle hareket ettiğini çok güzel anlatmış 3 kez okudum 3 kez de hayvanlara olan yaklaşımı mı sorguladım insana kendi içindeki vahşi tarafını tanıştırıyor