Kitap en başta karışık başlamıştı. Bir hikayeden birine geçiyor anlaşılmıyordu. Ancak sonradan bu hikayelerin hepsinin birbirlerine bağlantılı olduğunu anladım. Kitap aslında sürükleyici bir kitaptı. İlk okuduğum polisiye roman sayılır. Öyle ters köşe yemeli bir kitap ki. Ben bu kitabı herkese tavsiye ediyorum. Okudukça siz de olayları çözmeye çalışacak ve kendinizi orada gibi hissedeceksiniz. Nusret diye bir polisin cinayet araştırmasına siz de katılın. Mehmet karakterini bulmaya çalışın. Olayları çözmeye çalışın. Kitabı bitirdim ama olmasını istediğim bir şey çok içimde kaldı. O da olsaydı acayip mutlu olurdum.
Macera seviyorsanız siz de bu kitabı okuyun derim. Sevgili KatilimSevinç Yavuz