Normalde slow burn okurum ve okumayı da severim ama bu kitaptaki yavaşlık ve betimlemeler beni aldı aldı duvara fırlattı. Biraz daha okursam rs beni bekliyor korkusuyla yarım bırakıyorum, ayrıca lütfen çevirisini kim yaptıysa biraz insiyatif almayı öğrenebilir mi dostum kelimesinden soğudum kitap yüzünden.