spoiler içerir !!
10/10
·576 syf.··
Beğendi
·
2025 15. kitabı
Tek kelimeyle BA-YIL-DIM çok hoştu. İlk başta askeri kurgusu olduğu için Çökertme gibi şarkılarla okumak istedim ama okuyamadım. Şarkıyla çok tutmuyor gibiydi onun yerine Şebnem Ferahlık şarkılarıyla daha uyumlu birazcıkta Şebnem Ferahla Ahuzar'ı benzetiyor olabilirim. Her şeye rağmen sadece Timur'a güvenmesi ve nasıl bakarsan baksın ne demek istediğini anlaması çok hoşuma gitti. Biricik'in ablasına bağırdığı sahne biraz daha uzun olabilirdi çünkü biraz fazla kaos severim :)) Onun dışında Son sahnelere doğru Timur'un Ahuzar için vurulması çok iyiydi 10/10 luk bir kitaptı. Tavsiye ederim Bülbül Kapanı I
Bülbül Kapanı ILoresima · Ephesus Yayınları · 20243,733 okunma
·
40 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.