·248 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Ağustos 2025 16:18 Bayıldım, bayıldım! Kapağı, içindeki çizimler, kitaptaki karakterler anlatılmak istenen her duygu ve üslup nefisti. Okurken keşke ben de o ormanda October gibi dolasabilsem, onun gibi korkmadan doğayı kucaklayabjlsem diye düşünmeden edemedim. Kitabın sonlarına doğru burnumun direği sızlasa da büyük,küçük herkesin okumasını istediğim bir kitap oldu kendileri. Alın, alın. Okuyun,okutun :)