Kitaba başlarken son derece mutlu başladım. Nereden bilebilirdim ki ağlayarak bitireceğimi?
“Senin bakışın bana ötüken, Bakan Kızı.”
Bu kitaba, seriye, karakterlere veda etmeyi hiç istemedim. Her şeyin sonu olduğu gibi de kitabında var. En sevdiğim karakterin ölümü beni gerçekten çok sarstı. Ama pardon şehitler ölmez...
Serinin son kitabında diğer karakterlerle ilgili aklımızda ki soru işaretleri yok oluyor. Kitapta ki detaylar arasında resmen boğuldum. Bunu okurken de yanlış anlamayın bu detaylar güzel olduğu için. Yazarın bazı şeylere ufak ufak değinmesi hoşuma gidiyor.(İmzalar da dahil.) Kitapta ki hayal kırıklıklarına bile düştüm. Tabi zor idrak ettim orası ayrı. Kalemine sağlık canım yazarım. B.K.Y.O operasyonu başarıyla tamamlanmıştır. İyi ki hayatımızdan geçtiniz.
“Bir kibritle yok olmak değil, bir kibritle yeniden doğmaktır mesele.”