·220 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Ağustos 2025 02:58 Bu kitap tamamen finalin dışında novella tadındaydı. Tüm seriyi okuduğum için bu kitabı okumak çok zevkliydi. Kitaplardaki ilişkilerle, kişilerle bağ kuran biri olarak onları tekrar okumak, onların dünyasına tekrar girmek çok güzeldi. Bu okumanız için önerebileceğim bir kitap değil çünkü Ateşpare dünyasına girdiyseniz zaten novellasını da okumak içinizden gelir diye düşünüyorum. Kesinlikle Aşkın'ın, içindeki tüm kötü düşüncelerden kurtulduğunu okuyabilmek çok güzeldi.