#yorum
İsyan dolu bir kitaptı gerçekten. Tıpkı ismi gibi alayına isyan. Yazarın çoğu kitabını okudum ve beğendim. Bu kitap diğerlerinden çok farklı. El büyüklüğünde ve sayfalar neredeyse boş, ama bazı yazılar haklı isyan bazı yazılar abartı isyan. Kadınlar, hayvanlar ve daha bir çok konunun nokta atışı ve vurgulanmış satırlarını okumak hem sinir ediyor, hem de isyan ettiriyor. Yani kısacası isyan da isyan kitap.