şu anda Bir Kâbusa Uyanmak okuyorum ve bir eleştiride bulunmak istiyorum kitapta bazı hatalar var mesela az önce "Ekin" yerine "Miray" ismi kullanılmış, bir kaç sayfa önce Bade odasına girip koltuğa oturduğunu söyledikten bir paragraf sonra odaya girince kendini bir çuval gibi sandalyesine bıraktığını söyledi bu tarz hatalar kitapta biraz sık karşıma çıkmaya başladı bahsetmek istedim kitabın yazımı kadar editoryal süreci de itinayla yürütülmeli diye düşünüyorum bu tarz hatalar benim çok hoşuma gitmiyor maalesef
1000Kitap
·1 alıntı·
210 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.