Fiyatı dışında bir sorun yok
Gerçekten eski romantsylerin tadında bir kitaptı. İnce olmasına bakmayın bana şahsi olarak duygulara gerçekten iyi şekilde aktardı...
Uzun süre önce okuduğum için konusunu detaylı yazamayacağım fakat dikenler ve güller sarayı severler bu kitabıda sever.
Hele hele erkek karakter...
Ana kızımıza bir süre sonra belli yerlerde tilt olsamda sınradan yaptıkları ile arayı kapıyordu.
Fakat o son... Hemen ikinci kitabı almam için yazar resmen bana baskı yaptı ÜQİSĞAĞWW değer yani okumanıza.