Srcn

@Srcn_
Puan vermedi·55 syf.··
2025 185. kitabı
'Kitapla birlikte cehennemime geri döndüğüm an, ne andı! Sonunda yalnızdım ve artık asla yalnız olmayacaktım!' -Stefan Zweig, Satranç Okuma üzerine söylenmiş en vurucu söz benim için. Gül Perisi kitabı ile alakası ise şu. Gül Perisi benim okuduğum ilk kitap. 1. Sınıfta okumayı öğrendikten sonra okumaktan zevk aldığım , hala hatırladığım bir eser. Kitaplarla aram sonra da çok iyi oldu. Asla yalnız olmadım. Kitapla kalın:)
Alıntı
Gül PerisiCengiz Sarıca · Mavi Nefes · 20229 okunma
·
101 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.