'Kitapla birlikte cehennemime geri döndüğüm an, ne andı! Sonunda yalnızdım ve artık asla yalnız olmayacaktım!'
-Stefan Zweig, Satranç
Okuma üzerine söylenmiş en vurucu söz benim için. Gül Perisi kitabı ile alakası ise şu. Gül Perisi benim okuduğum ilk kitap. 1. Sınıfta okumayı öğrendikten sonra okumaktan zevk aldığım , hala hatırladığım bir eser. Kitaplarla aram sonra da çok iyi oldu. Asla yalnız olmadım.
Kitapla kalın:)