7/10
·144 syf.··
Beğendi
·
2025 13. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 24 Ağustos 2025 12:21
Öncelikle bu bir kişisel gelişim kitabı değil. Bu amaçla başlayıp hayal kırıklığına uğrayanları gördüğüm için baştan söylemek isterim. Bu, yazarın yaşadığı durumu kayda alıp kendisiyle aynı durumda olanlara yalnız olmadıklarını göstermek üzere yazılmış bir kitap. Üstelik ben de bazı anlarda kendisiyle empati kurabildim ve bazı davranışlarımı sorgulamama neden oldu. Yalnızca psikiyatrdan emin olamadım. Pek profesyonel gelmedi, yazara çok fazla yardımcı olabildiğini de hissedemedim ve sonda kendisi de bunu kabul ediyor. İkinci kitabı da varmış onu da merak ediyorum ve okuyacağım. Umarım psikiyatrını değiştirmiştir. Yalnız olmadığınızı görmek ve hissetmek istiyorsanız okumanızı tavsiye edebileceğim bir kitap.
1000Kitap
Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorumBaek Sehee · Nova Kitap · 20248,6bin okunma
·
33 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.