·336 syf.····Okunma: 24 Ağustos 2025 22:32 Ben ne okudum böyle ya. Kitap berbattı sürekli bir kadını aşağılamalar, hakaretler saçma sapan ithamlar. Yani yazar bunu yazarken kafası neredeydi acaba. Leş gibi, bomboş bir kitap okudum. Çevirisi, düzeltisi de kitabın kendisi kadar berbattı.