Karanlık ve aydınlık gibi birbirine zıt iki taraf bir araya gelince bir anlam kazanıyor,” dedi Yue. “Tıpkı gece ve gündüzün tek bir günü oluşturması gibi...”
Biz de mi böyleyiz seninle?” diye sordum.
“Muhakkak,” dedi arkadaşım. Yine gülümsüyordu. “İsimlerimizin Ay’ı ve Güneş’i simgelemesi bir tesadüf değil ya,” diye ekledi.