Kitap basit bir anlatımla ele alınmış. Kitabı okurken anladım ki ne olursa olsun çocuğunu her zaman takip edeceksin ve gerekirse gölgesi olacaksın yoksa başkaları ona gölge olur ve artık o çocuk senin değil başkasınındır.
"Oku ama Allah'ın adıyla oku ''