Kısa,çerezlik bir kitap. Ben kadın karakteri hiç sevmedim. Bence aşırı şımarıktı. Kitabın sonu da oldu bittiye geldi. Derinlik falan bir şey yok. Oğlan fena değildi onu sevdim gibi. Luna isimli bir kızımız var kendisi karavanıyla birlikte göçebe hayatı yaşıyor. Aktivistlik falan yapıyor . Bir köye gitti orada da avm yapmak istiyorlar ormana. Tabi bu kısımlar çok tanıdık Luna bizim ülkeye gel de gör sen ne ekosistemlerin anasını ağlatıyorlar. Bırak kendini ağaca zincirlemeyi neneni bile zincirlersin artık neyse. Kız oğlanın arsasında kendini ağaca zincirleyip eylem yapıyor. Oğlan da Brady isimli bir bey. Kendisi kasabanın şerifi. Sürekli kızı tutukluyor. Aynı zamanda köyde büyük bir tatil köyleri var bunların ama tatil yeri batmak üzere. Kendisinin altı tane kardeşi var. Bunlar ailece orayı kurtarmaya çalışıyorlar. Ama kızın kendini zincirlemesi sorun çünkü bir gazeteci makale yazacak ve böyle bir durum kötü etki edebilir. Neyse tabi bizim şerif kıza çekiliyor faln sonra bunlar anlaşma yapıyorlar derken bir fırtına geliyor. Adam da fırtına da kız dışarda kalmasın diye onu almaya gidiyor. Kız şımarık şımarık yok mok diyor sonra bunun minibüs tuz buz oluyor fırtınada görüyor ebesini tersten. Arada cinsel çekimi görüyoruz sonra işler patlıyor zaten. Öyle bir kitap işte. Ben bayılmadım ama okunur mu okunur