·1552 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Ağustos 2025 00:00 Şu ana dek hayatımda okuduğum en iyi kitaplardan ve tarihinin en iyi intikam hikayelerinden biri olduğunu söyleyebilirim. İyi ki kitabın kalınlığına aldanmayıp okumaya başlamışım. Başta kitabı okumayı ertelememi sağlayan ve ürkütücü derece uzun görünen o sayfa kalınlığı şimdi çok ince ve yetersiz gözüküyor. Hiç bitmesin istemedim ve yeri gelince okumaktan korktum ama maalesef bitirdim. Daha derin, güzel ve uzunca bir inceleme yazılabilirdi tabii ki ama ne kadar yazsam benim için az kalacak gibi hissediyorum. Okumaya başlayacaklara naçizane tavsiyem Rachmaninoff’un piano concerto no.2 eseriyle okumanız. Sanki her movement Kontun farklı bir derinliğini temsil ediyor. Karakterlerin derinlikleriyle, betimlemelerle, tanrı-adalet felsefesiyle ve kısaca her şeyiyle kesinlikle çok etkileyici bir kitap…
25.08.2025