·384 syf.····Okunma: 25 Ağustos 2025 22:21 kitabı okurken bes kere falan ağladım. zorlamadan öyle güzel yazmış ki. ilk 200 sayfa bi tık ağır gidiyo, oyunlara kadar olan kismi biraz fazla uzatmış bence ama sıkmıyor, geri kalanı aşırı hızlı akıyor insan kitabı düşünüyor elinde değilken de. okurken, insanı salak yerine koymayan gercekten onem veren bir yazarı okuduğumu tekrar farkettim. kitabın sonunu biliyoruz, süpriz hic bir şey yok ama yine de o kadar şeye şaşırıp merak ettim ki. ve oyun o kadar detaylı ve zekice yazılmış ki. zatwn devam kitabı, zaten okunacak diye baştan savılmamış. benim hic beklemediğim yerler vardı, gerçekten üzerine düşünülmüş ve kaliteli bir kitap olduğunu düşünüyorum. okurken cok zevk aldım ve cok mutlu oldum bundan dolayı. ancak sanıyorum ki yayınevine bağlı yine edit hataları vardı, devrik cümleler yanlış yazılmış kelimeler, bir önceki okuduğum kitaba göre çok daha azdı ama yine de vardı o yüzden yayınevine bağladım. kitap cıkarmak da phalı bir şey biliyorum ama bu kadar para verip hata görmek insanı üzmüyor değil. ama okurken müthiş keyif aldım süperdi. ben kuşların ve yılanların sarkısındaki karakterlere pek ısınamamıştım nedense, bu kitap daha sıcak ve samimi geldi katnisse ısındığım gibi ısınabildim ve duyguları hissedebildim.