Puan vermedi·80 syf.····Okunma: 26 Ağustos 2025 16:26 Okurken bu kitaptan pek de tat aldığım söylenmez. Sanırım yazan amatör bir yazar kendileri. Bazı şiirler düz yazı gibi yazılmış bir kafiyesi yok. Şiirlerin arasından beğendiğim sözler var . Lakin onların üstünde de durulup düzeltilmesi lazım . Benim düşüncem Yazarın bayağı bir kendini geliştirmesi lazım. Özellikle de şiir yazma konusunda..