Kafka'nın okuduğum birçok eserinden sonra anlatım dili daha sade ve anlaşılır geldi.Kafka'nın toplu bir ortam da hayatının baharını yaşadığı Milena'ya itafen yazdığı mektupların bir araya getirilip sayfalara dökülmüş hali.Herkesin hayatında bir Milena'sı bir Kafka'sı olmuştur ama değer bilmiş midir bilinmez.Böyle sade ve içten sevgi besleyenlerin kalple anlayacağı kendine özgü üst dil barındırıyor.Her sevda bir gün bitmeye mahkumdur malesef.Ya ölümle ya ölüm gibi ayrılıkla...