·250 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mayıs 2025 00:00 Her kitap bize yansır. Yazardan akanlar hepimizin kalbine göre farklı farklı duygularla açığa çıkar, duygu yoksa düşünce olarak..
Bu kitap içimdeki duyguları harekete geçirdi. Yeri geldi kıkır kıkır gülerken, yeri geldi ne olacak diye düşünürken, kimi zaman kendimi ağlarken buldum. Çok bizden hissettirdi. Kitap sadece bireysel yaşamlarımıza değil;kolektif yaşamlarımıza da yansıyan bir akışta ilerliyor. Kitap yaşıyor ve yaşatıyor.
Teşekkürler Hatice Gümüş