I love you like all-fire.
10/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2025 47. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 27 Ağustos 2025 13:05
Dikkat, bu inceleme spoiler içerir!!! İncelemeye nasıl başlamam gerektiğini kestiremiyorum çünkü kitabın etkisi hâlâ geçmedi. Tek diyebileceğim çok güzel olduğuydu. Haymitch zaten ana seriden oldukça sevdiğim bir karakterdi, hatta Katniss Haymitch'i anlamadığı için ona yer yer kızdığım oluyordu ve haklıymışım. Haymitch'in yerinde olsaydım, asla dayanamazdım o da dayanamıyor zaten. Daha kitabın ilk sayfalarından Panem'e sinirlenebiliyorsunuz. Kitabı pdf olarak okudum eğer fiziksel olarak okusaydım sinirlerime hâkim olamayıp Haymitch'in haksız yere haraç olarak seçildiği yerde sayfaları koparabilirdim. (Haksızlığa gelemeyen bir insanım.) Bu da benim daha ilk sayfalardan Drusilla'ya, Panem halkına, Snow'a özellikle Snow'a çokça nefret kusmama sebep oldu. Başta zorba bir kişiliğe sahip olduğu için sevmeyeceğimi düşünsem de Maysilee'i de çok sevdim. Keşke başka bir sonu olsaydı... Karakterlerin sonlarını açlık oyunları üçlemesinden biliyor olsakta, bunları Haymitch'in bakış açısından okumak beni çok üzdü. Katniss'in anne babasının gençliğini görmek de bana çok iyi geldi, çok detaylı olmasa da. Ve arada bahsi geçen Lucy Gray imaları çok hoşuma gitti, Lucy Gray'i çok severim. Keşke Haymitch ile Lenore Dove'un başka bir sonu olabilseydi asla hak etmiyorlardı bu sonu... Son bölümde Haymitch'in yavaştan alkolü bırakmasını, kaz bakmaya başlaması üzüntümü biraz olsun hafifletti. Katniss ile Peeta'nın oyunlardan sonra neler yaptığını başka birinin bakış açısıyla -ki o kişi Haymitch'se- okumak çok çok iyiydi. Bir süre bu kitabın etkisinden çıkamayacağım sanırım. En kısa sürede Beete, Finnick ve Johanna'nın senesi de gelir umarım. Ve bahsetmeyi unutmuşum, diğer galiplerin geçmişteki hâllerini okumakta güzeldi, böylece isyanın daha kaç sene önceden hazırlanmaya başladığını görmüş olduk.
Duygu ve Düşünce
Hasatta GündoğumuSuzanne Collins · Dex Kitap Yayınları · 2025875 okunma
··
650 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben Lenore Dove u sevemiyorum. İsyan hırsı aşkını geçti bu yüzden de birazcık bencilleşti gibi gelmişti bana. Diğer her şeyde sana katılıyorum çok iyi yazmışsın
filepenyez ✯
Gönderi Sahibi
@Elif_Eylul_Gul_ bunu duyduğuma sevindim 🥳