·192 syf.····Okunma: 27 Ağustos 2025 15:40 """"...sayfanın başına yargısız bir şekilde geçmemizi söylediği gün,bir insanı tamamen anlamanın nasıl bir şey olabileceğini hiç bilmediğimiz,asla da bilemeyeceğimizi hatırlattı."""""""biz çocukların bağrımıza bastığımız acıyı da ,bu acının gözyaşı bile dökemeyeceğiniz kadar büyük özlemlerle nasıl ömür boyu sürdüğünü,kalbin her sarsıntısı da sımsıkı tutuyoruz bu acıyı,..""
===>Güzel bir hikaye tavsiye edilebilir....Hastane odasında kalan bir kadın ve ziyaretine gelen annesiyle olan ilişkisi,konuşmaları veya eskilerden konuşamamaları.Bir annenin kızına seni seviyorum dememesi ve kadının kaç yaşında olursa olsun bu cümleyi duymak istemesi..
====>Çocukluğunda yaşadığı fakirlik ve çevresi tarafından zorbalığa uğramaları,bu kadının çalışarak çabalayarak bir yerlere gelmesi...
====>Ama nedense aile kadını suçlaması terk etti diye,kadının da kendini suçlaması....