#yorum
Bu kitabı gördüğüm an anında bir araştırma yaptım. Çünkü kurgu mu gerçek mi diye çok söylenti dolanıyordu. Karalamalara inanmayın. Gayet gerçek bir kitap. Deniz Gezmiş'in asılmadan önceki aşkı Aygün Kevrina'nın yıllar sonra vicdanını rahatlatmak için, içini hafifletmek için yazdığı kitap bu.
Sayfalar su gibi aktı. Deniz'i bu yönüyle okumak değişik ve güzeldi. Aygün için aynı şeyleri söyleyemem. O kadar sinirliyim ki anlatamam. Bence bu kitap ile vicdanını da, ruhunu da rahatlatamazsın sen Aygün. Ah Deniz'im ah yine içim yandı. Aygün'ün depresifliği bir yerden sonra böö getirdi. Deniz'in sevdası böyle bir insan olmamalıydı dedirtti. Kesinlikle okuyun.