kitap başlangıç olarak bir hüzünle bir kayıpla sonra da bir arayış ve sonucunda hem sevdiğini hem de kardeşini öğrenmekle onunla geçirdiğin vakitle ne kadar zeki olduğunu anlamanla ve en sonun da kardeşine verdiğin sözü tutarak ona bir tutunacak bir ev verdiğin bir bitişi bizlere sunuyor genel olarak yorumum iyi hele ki başlıkların altında yazan öğüt veren güzel sözler beni çok etkiledi ve o zamana ait osmanlı figürlerini de koyması yazarın gayet iyi olmuştu zaten sayfalar ilerledikçe bazı figür ve yapıları da görmüş oluyorsunuz iyi okumalar dilerim
(yandım kül oldum pervane oldum mum etrafında döndüm saat oldum tik-tak dedim )