·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ağustos 2025 21:44 Roman beni etkiledi, sevdim. Nietzsche hayranı biri olarak duygulandığım bölümler oldu. Felsefe-psikoloji severler mutlaka okumalı bu güzel eseri. Felsefî diyaloglar, psikanalist eleştiri, varsayımlar ve çözümlemeler efsaneydi.
Eser, kült sayılacak eserler arasında yerini alarak zaten okurları tarafından değeri kanıtlanmıştır. Fakat ben, kurgu olaylara tanınmış kişilerin karıştırılmasını tasvip etmiyorum. Olaylar kurgu, şahıslar gerçek. Bu çok saçma. Belki dikkat çekmesi için, bilmiyorum.
Esen Kalın..Kitapla kalın.