altı'yı kurtarmak.
9/10
·656 syf.··
2025 17. kitabı
·
122 günde okudu
·
Okunma: 28 Ağustos 2025 22:51
Günaydın, tünaydın, iyi akşamlar veya iyi geceler... Çok seviyorum bu seriyi canlar. Joey'i ve Aoife'yi çok beğenmiştim 13'ü Bağlamak serisinde. Bu kitapta onları doya doya okumak hem tatlıydı hem de üzücü. Spoiler Olacak! Ahh vahh demekten inanın bir türlü okuyamadım. Ağlama molalarım çok uzattı kitabı. Joey her uyuşturucu kullandığında "yapma çocuummm, etme çocuuumm..." diye diye sümküre sümküre ağladım. Ah Joey.. ebeveynlerin nasıl bir sevap işlediler de sen onların çocuğu olarak dünyaya geldin? Joey'in çocuklarla olan ilişkisi, hem abiliği hem babalığı, Sean'in hep Joey'e "baba" demesi... Kalbiiiimmmm kalbimmmmm... Joey, the man you are!!! Aoife peki? Sen şaka misun kızım!! Girlboss, harika bir karakter. Tam bir kraliçe! Bayılıyorum kendisine. Joey ile aralarındaki aşk, onu uyuşturucuyu bırakması için ikna etmeye çalışması, her şeyiyle sevip kollaması... Dayanamıyorum arkadaşlar... Asıl olaylar ikinci kitapta olacak gibime geliyor. Yakın zamanlarda Martı Yayınları kitabın kapağını duyurdu. Çok heyecanlıyım. İlk cilt kötü bir yerde bitmediği için mutluyum çünkü öyle bitmesinden çok korkuyordum. Umarım ikinci kitap da iyi bir yerde biter... Yoksa kalbim kaldıramayacak. 13'ü Saklamak kitabının incelemesinde de şöyle yazmışım; "Aoife ve Joey... Ağladım, ağladım. Salya sümük ağladım. Joey, neden nedenn?! Neden uyuşturucuya başladın canım oğluşum... Ah ah, Aoife'm... Senin gibi sevenler kaldı mı be? İkinizin de alınlarından öpüyorum." Kitabın özetidir mesela. Altı'yı Kurtarmak Chloe Walsh
Altı'yı KurtarmakChloe Walsh · Martı Yayınları · 2025307 okunma
·
59 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.