·400 syf.····Okunma: 29 Ağustos 2025 13:43 Kitabın konusu daha önce okumadığım türden. Bir kadının içinde 3 kişilikle beraber yaşamını konu alıyor. 2 kitaplık bir seri. İlk kitabı beğendim akıcıydı. Sadece bence 1. Kitabın sonu tahmin edilebilirdi. Daha kitabın başından bu ters köşeyi tahmin ettim. Okurken bu biraz canımı sıktı ama onun dışında her bölüm başı olan betimlemeler güzeldi. Ama en sevdiğim kısım bölümlerin başındaki çizimler oldu. Çok hoş bir hava katmış kitaba. Ayrıca her bölüm başına bir şarkı yazılılara bir playlist oluşturulmuş. Şarkı seçimleri güzel ama daha iyi olabilirdi. Burdan sonrası azcık SPOİLERLI olabilir okumayanlar için. Kitabın ortasına kadar bu kadının içindeki karakter çatışmaları ve geçişlerini pek göremedik sonrasında da az az verildi bu biraz bence kötüydü. Bu kitaba özellikle konunun bu kısmı için başladım, daha fazla görmek isterdim. Birde baş kısımlar biraz klişeydi biraz bu da sıkıcı geldi bana ama genel olarak bakarsak çok kötü değil. Başta bazı kısımları sırf kitap olduğu için görmezden geldim ama daha iyi yazılabilirdi oralarda. Yinede kitabı okumanızı öneririm güzeldi.