Eğer Beni Görebilseydiniz peki görebiliyor muyuz?
4/10
·320 syf.··
Beğendi
·
2025 8. kitabı
Selamlarr, çok büyük bir beklenti ile başlayıp ufak bir hayal kırıklığı eşliğinde bitirdiğim Eğer Beni Görebilseydiniz hakkında konuşmak istiyorum. Konusu ilk başta inanılmaz ilgimi çekmişti ve okumaya başladığımda kesinlikle beğeneceğimden emindim. Yazarın dili oldukça sade ve hafif, gereksiz betimlemeler ve karmaşık bir anlatım yok. Kitap bütünüyle akıcı ve keyifliydi. Hatta genç edebiyat kitaplarında son zamanlarda giderek popüler bir hale gelen "Z kuşağı yazım dili" ucundan vardı, ben pek sevmesem de kitabın içine girmeyi kolaylaştırıyor. Eğer kitabın sonu başı kadar iyi olsaydı benden 8-9 puan alırdı ama... ! Spoiler içerebilir Ama ama ama. Kitap öyle hızlı ve saçma bitti ki ne olduğunu anlayamadım bile. Karakterin ve kitabın ana konusu olan görünmezlik meselesinin nedenini, devam edip etmediğini okuyamadık. Yani tamamen bir boşluk kaldı. İlk bölümlerde ana karakterin teyzesi imalı şekilde bu görünmezlik meselesine şaşırmadan tepki veriyor ve okur olarak buradan bir şey çıkacağını anlıyoruz, yazar bize bunu söylüyor ama yok? Altından hiçbir şey çıkmıyor üstüne teyzeyi bi daha çok az görüyoruz kitapta inanılmaz saçma. Karakter ilişkileri de bir o kadar dengesiz ilerledi. Koskoca kitap boyunca sadece birkaç sayfada karakter gelişimini belli eden şeyler vardı ve üzgünüm ama asla yeterli değildi. Resmen kitabın son 60 sayfasını başka biri yazmış gibiydi. Üzülerek tavsiye edemeyeceğim. Dediğim gibi sonu başı gibi güzel olsaydı favorilerimden birisi olabilirdi.
Eğer Beni GörebilseydinizAnn Liang · Olimpos Yayınları · 2023639 okunma
·
73 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.