Kitaba bayıldım şahsen... Hz. Yusuf a.s hayatını hiç bu açılardan okumak nasip olmamıştı. Çok farklı bir tefsir olmuş. Hem psikolojik açıdan ilk defa bir Peygamberi bu kadar derinden tefekkür etme fırsatını yakaladım. Sahiden çok güzel bir deneyimdi.