1/10
·384 syf.··
2025 1. kitabı
Kitap Cumhurbaşkanına mektub kısmına kadar güzeldi. Fakat o kısımda bir yer vardı ki tamamen kitabı kapatıp uzaklaştım. Üstad Bediüzzaman hakkında ki fütursuzca cümleler, herşeyden önce rahmetli olmuş bir âlime atılan ifitra vari söylemler sahiden bir fiyasko şeklindeydi. Üzüldüm açıkçası. Nasipsizlik öyle bir hal ki, doğruyu yanlış yanlışı ise doğru zannedebiliyor insan. Rabb'im herkese hakettiği hayrli ilimleri nasip etsin. Bu tarz ehli sünnet alimine terbiyesizlik yapan sözde hocalardan da bizleri uzak etsin. Selametle.
Dini Mihraptan YıkanlarHarun Çetin · IQ Kültür Sanat Yayıncılık · 201412 okunma
·
24 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.