·172 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Ağustos 2025 23:30 Herkese merhaba:)
Bu akşam karşınıza benim için yeri her daim ayrı olan o kitabın incelemesi ile gelmek istedim. İlk göz ağrım, ilk heyecanım ve ilk toyluğum...
Küllerinden Doğan Anka...
Seneler önce kaleme almıştım seni fakat ta o zamanlardan kendime bir söz vermiştim. Bir gün yeniden basılacak ve çok daha güzel versiyonunla okurların karşısına çıkacaksın diye. O sözümü tuttum:)
Küllerinden Doğan Anka'nın ikinci baskısı karşınızda canım okurlar. Bu eserde sadece bir kadının hayatla olan savaşını okumayacaksınız. Bunun haricinde sevgiyi, aşkı, dostluğu, yeniden başlamayı, umudu ve daha nice duyguyu da hissedeceksiniz satırlarında. Dilerim tekrar kaleme alırken beni iyileştirdiği gibi sizlere de merhem olur Küllerinden Doğan Anka:)
Şimdiden okuyacak olan herkese keyifli okumalar diliyorum...